نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رد التهاب در کالینینگراد؛ بن‌ عطیه حرف آخرش را زد!

رد التهاب در کالینینگراد؛ بن‌ عطیه حرف آخرش را زد!

هرچند موافقان بن‌عطیه او را گزینه‌ای ایده‌ال برای یووه در قلب دفاعی این تیم می‌دانند اما اضافه شدن یك مدافع سرشناس به جمع بیانكونری‌ها می‌تواند او را وادار به بررسی پیشنهادات سایر باشگاه‌ها كند. اوضاع ملتهب شایعات پیرامون او تا روسیه نیز پیش رفته و او را وادار به پاسخگویی كرده است.

 

مهدی بن‌عطیه مدافع مستحكم یووه و كاپیتان تیم ملی مراکش پس از آخرین دیدار تیم ملی كشورش در مقابل اسپانیا در گفتگو با Mediaset با اشاره به شرایطش در باشگاه یوونتوس خاطرنشان كرده است:

 

در یووه كاملاً راحت هستم و از ماندن در جمع بیانكونری‌ها خوشحالم. دوست دارم در یوونتوس بمانم و قطعاً راجع به این موضوع با باشگاه نیز صبحت خواهم كرد. در حال حاضر صحبت دیگری جز این ندارم و همانطور كه گفتم از بودن در یوونتوس كاملاً راضی هستم و احساس می‌كنم در خانه و در كنار خانواده‌ام حضور دارم. هرچند هنوز سه سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارم اما در بازگشت به تورین با مسئولان باشگاه جلسه‌ای خواهم داشت و در خصوص مسائل مختلف صحبت و توافق خواهیم كرد.

 

مدافع مركزی 31 ساله یوونتوس كه در سال 2016 و با قراردادی قرضی از بایرن‌مونیخ عازم تورین شد، 54 بار برای بانوی پیر در رقابت‌های مختلف به میدان رفته است. در هفته‌های گذشته شایعات فراوانی در خصوص احتمال جدایی او از یووه بعد از اتمام رقابت‌های جام‌جهانی روسیه در رسانه‌های ورزشی منتشر شده است. از آرسنال و المپيك مارسي به عنوان باشگاه‌هايي كه علاقه‌مند به جذب بن‌عطيه هستند، نام برده مي‌شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: